להצטרפות 088598222

לימודי פיתוח קול

מחפשים מורה לפיתוח קול במודיעין?

בלימודי פיתוח קול במודיעין אנחנו מלמדים לשיר כל הגילאים ומבססים הוראה על עקרונות בסיסיים של השירה ובניית הטכניקה ווקאלית נכונה. דברים קטנים יכולים לעשות הבדלים גדולים. זה יכול לקחת מרחק קטן מניסיונות הראשונים בשעורי פיתוח קול לשירה בטוחה, זורמת ומדויקת. לפתח קול ולשיר זה הרפתקה נפלאה ובוא נתחיל אותה ביחד.

כל מורה לפיתוח קול במודיעין שלנו כבר ממפגש הראשון יבין איפה אתם עומדים ויבנה את הוראת פיתוח קול סביב תכנית, שתפורה בדיוק עליכם. אם אתם זמרים מתחלילים  תופתעו עד כמה מהר תרגישו בשינוי, כאשר מורה לפיתוח קול יהפוך עבורכם שעורי לפיתוח קול במודיעין לחוויה ברמה אחרת. בלי לחץ, בכיף ובאהבה ותתחילו לשיר שירים שתמיד חלמתם ולהתקדם בתחום פיתוח קול בצעדי ענק.

במידה ואתם זמרים מתקדמים, לימודי פיתוח קול במודיעין יתרכזו בהגשה נכונה של השיר,מציאת מנעד שמתאים לכם ביותר, הקפדה  על דיוק בהגעה לגבוהים ונמוכים וכמובן בדגש על העמידה על הבמה. אבל גם אם עבורכם שעורי פיתוח קול במודיעין  הם דרך לצמוח, להתפתח ופשוט ליהנות, תמיד תמצאו אצלנו אוזן קשבת. כי לשיר זה תמיד יותר מסתם לשיר ומורה לפיתוח קול במודיעין יגלה לכם מסלול להצלחה בתחום.

למי זה מתאים?

גיל: 7 ועד 120.

רמה: מתחילים, ממשיכים, מתקדמים.

תועלת: לכל מי שרוצה להגשים חלום ללמוד לשיר

מיקום: לימודי פיתוח קול מתקיימים בקניון עזריאלי מודיעין.

מעולה: לכל מי שרוצה לרכוש יסודות נכונים בפיתוח קול ולהתמקצע בתחום השירה בהמשך.

למה לקחת שעורי פיתוח קול אצלנו ?

מקבלים חודש התנסות – 4 שעורי לפיתוח קול במודיעין, לפני רישום ללא התחייבות עתידית.

מורים לפיתוח קול הם  בעלי השכלה, ניסיון וותק בתחום ההוראה.

כבר אחרי תקופה קצרה תתחילו לשיר שירים שאובים עליכם.

הוראת פיתוח קול ומערך שעור לפיתוח קול  תואמים גיל, רמה ואופי של הזמרים וזמרות.

שרים עם מקרופון וליווי מקצועי על הבמה  מול קהל.

איך בנוי השיעור לפיתוח קול?
  1. שעור לפיתוח קול מתחיל מתרגילי חימום ועבודה על טכניקות הנשימה בטוחות, כדי לבנות יסודות טובים לזמר.
  2. מטרה של מורה לפיתוח קול לעבוד על מודעות לגוף, עמידה ,הרחבת המנעד והבנת התהליך שמאחורי שירה.
  3. חלק חשוב מאוד בשעורי פיתוח קול הוא שימת  דגש על צעד המוסיקאלי של זמר ועבודה על בחירה והגשת השיר, שיפור יכולת ביצוע ועמידה על הבמה.
  4. תלמיד לפיתוח קול מתנסה בסגנונות שירה רבים ויש לו אפשרות לבקש לשיר חומר מועדף עליו.

 

 

 

 

איך נתקדם ללמוד פיתוח קול?

01

צעד ראשון

התקשרות ראשונית - כבר בשיחה טלפונית נברר את הצרכים שלכם. ניקח בחשבון גיל, רמה וציפיות מהלימוד כדי להתאים לכם מורה לפיתוח קול במודיעין וקצב ההתקדמות המתאימים ביותר.

02

צעד שני

חודש התנסות – בכיף גדול נזמין אתכם לחודש התנסות של 4 שעורי פיתוח קול במודיעין, שאחריהם תוכלו להבין האם יש כימיה עם המורה לפיתוח קול, עד כמה קל לכם להשתלט על הקול, לבדוק את הרצינות שלנו בתור בה"ס לפיתוח קול והכי חשוב לראות עד כמה אתם נהנים לשיר.

03

צעד שלישי

מצטרפים לחוויית פיתוח קול במודיעין של סטודיו די. אחרי שגיבשתם החלטה להצטרף, נבנה תכנית לימוד פיתוח קול אינדיבידואלית על סמך רושם שקיבלנו אחרי שעורי פיתוח קול. במהלך השנה נגלה גמישות באינטראקציה ובמידת הצורך נשנה תכנית לימוד או אף מורה לפיתוח קול. בהמשך נשקיע את מיטב ידע וניסיון בהוראת פיתוח קול (ויש לא מעט ) כדי להביא אתכם לשליטה בקולכם ולהעלות אתכם על הבמה מקצועית עם שיר שהכנתם במהלך שנת הלימודים.

לסיכום

מבנה של כל שעור לפיתוח קול  מותאם למרקם האישי וכשרון של הלומד. בכל שלב ניתן לשנות סדר, קצב ודגשים של השיעור, כדי להביא לידי ביטוי את היכולות המוסיקאלית ואישיות של כל תלמיד.

Make Your Lucky Choice
קיבלתם החלטה ללמוד פיתוח קול? מעולה!!! בחרו מסלול הרשמה וצלצלו לתאם!!!
מסלול הרשמה למהירי החלטה.
מסלול הרשמה עם חודש התנסות
מסלול הרשמה עם שעור ניסיון
מסלול הרשמה למשפחה מנגנת
  1. התקשרו אלינו לסגירת הרישום שנתי ללא תקופת התנסות ותזכו בהנחה שנתית של 7%.
  2. מסלול בתוקף אך ורק בחודשים יולי, אוגוסט לקראת תחילת שנת הלימודים.
  3. תנאי הכרחי הוא סגירת הרישום בשיחה טלפונית ראשונה.

חייגו אלינו לפרטים נוספים – 08-8598222

תלמידים והורים מספרים

feedback

לפני 7 שנים התחלתי ללמוד פיתוח קול במודיעין. הסטודיו די פיתח אצלי אהבה לשיר, ליצור מוסיקה, ללמוד אותה וממנה. היום אני נהנת כאן משעורי פסנתר. בזכות הכלים שקיבלתי בחוג לפיתוח קול הצלחתי להתקבל למגמת המוסיקה בעירוני 'א מודיעין, הופעתי בתכנית The Box ששודרה בטלוויזיה, כותבת ומלחינה שירים ובמה היא לגמרי מקום בטוח שלי.

דנה יארצקי

לימודי פיתוח קול