להצטרפות 088598222

לימודי גיטרה

מחפשים לימודי גיטרה במודיעין?

אז כך… מאוד בקרוב תוכלו להפיק צליל הראשון ואחריו כבר אקורד. יעבור עוד קצת זמן ואתם שולטים באקורדים בסיסיים וכבר חושבים על השיר שחלמתם לנגן בגיטרה. אחרי מספר חודשים של שעורי גיטרה במודיעין  אתם כבר ברגל קצרה עם הכלי ומפתיעים לטובה את עצמכם ואולי גם כן חברים ומשפחה.

הורה שמחפש לימודי גיטרה לילדים במודיעין? מעולה…. בנים ובנות שייקחו שעורי גיטרה בסטודיו די מודיעין, לא יהיו משועממים אף פעם. אחרי הכרות עם הכלי ובניית הבסיס נגלה להם עולם גיטרה חדש ונלמד אותם ללוות ולנגן קלאסיקות גדולות בצד שירים של היום. בתור בונה ביטחון, מגרה אינטלקטואלית ופותח  דלת לעולם המוסיקה, כל מורה  לגיטרה במודיעין של סטודיו די יכול לפתוח לתלמיד לגיטרה אופקים חדשים.

גיטריסט מתחיל או מתקדם? מצוין… אנחנו אוהבים ללמד ולשמש השראה לכל מי שרוצה ללמוד גיטרה במודיעין. מה שאתם צריכים זה מורה לגיטרה  במודיעין שיש לכם כימיה אתו, ושיהיה מסוגל להלהיב ולקחת אתכם לרמת הביצוע הבא. אצלנו תוכלו להתנסות בשעורי גיטרה קלאסית, שעורי גיטרה חשמלית לימודי גיטרה בס, לבחור את הסגנון ( רוק, פאנק, מטל ואחרים ), קצב ואופי של הלימוד גיטרה . כל מורה לגיטרה שלנו  יקפיד על גישה סבלנית, אוירה נעימה והתאמת חומר לימוד במיוחד אליכם. נעשה את מיטב  ונקדם אתכם מאקורד ראשון עד השליטה מלאה בכלי הנפלא הזה – גיטרה.

אנחנו בסטודיו די מבינים היטב שלימודי מוסיקה בכלל ולימודי גיטרה במודיעין בפרט דורשים התמדה, השקעה ומאמץ. מכאן צוות מורים לגיטרה במודיעין  ידאג להפוך שעורי גיטרה לחוויה ברמה אחרת. נבנה מערך של שעור גיטרה  מסודר ותוכנית לימודי גיטרה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם. נקדם אתכם בהדרגה מאקורד גיטרה ראשון עד השליטה מלאה בכלי. בסוף שנה בסטודיו די מודיעין  מתקיימים מופעי גיטרה מרהיבים ואתם האלה שנותנים בראש על הבמה.

למי זה מתאים?

גיל: 8 ועד 120.

רמה: מתחילים, ממשיכים, מתקדמים.

תועלת: לכל מי שרוצה להגשים חלום ללמוד גיטרה מעולה: לכל מי שרוצה לרכוש יסודות נכונים ולהתמקצע בהמשך.

מה הוא מבנה של השיעור לגיטרה?
  1. נכיר במבנה של גיטרה, מיתרים, ידע תיאורטי בסיסי והחזקה נכונה.
  2. נעבוד על הפקת הצליל נכונה, אצבוע, למידת אקורדים, תאבים ותווים ( מורה לגיטרה במודיעין יתאים שיטה במיוחד עבורכם )
  3. עבודה על צעד המוסיקאלי בשעורי גיטרה ובניית יכולת לנגן יצירות וללוות שירים בסגנונות שונים – רוק, פאנק, פרוגרסיב, לטין וכדומה.

 

למה ללמוד גיטרה אצלנו?

מקבלים חודש התנסות לגיטרה לפני רישום וללא התחייבות עתידית

אין צורך להביא גיטרה לשיעור הראשון – נספק

מורים לגיטרה  הם גיטריסטים פעילים עם ניסיון וותק בתחום ההוראה

כבר אחרי תקופה קצרה מנגנים בגיטרה שירים שחלמתם עליהם

תכנית לימודי גיטרה במודיעין תואמת גיל, רמה ואופי של התלמיד.

נותנים בראש עם גיטרה  בסוף שנה על הבמה אמיתית מול קהל.

איך נתקדם ללמוד גיטרה ?

01

צעד ראשון

התקשרות ראשונית - כבר בשיחה טלפונית נברר את הצרכים שלכם בלימוד גיטרה במודיעין. ניקח בחשבון גיל, רמה וציפיות מהלימוד כדי להתאים מורה לגיטרה וקצב ההתקדמות המתאימים לכם ביותר.

02

צעד שני

חודש התנסות – בכיף גדול נזמין אתכם לחודש התנסות של 4 שעורי גיטרה שבו תוכלו להבין האם יש כימיה עם המורה לגיטרה, עד כמה קל לכם להשתלט על הכלי, לבדוק את הרצינות שלנו בתור מערכת והכי חשוב לראות עד כמה אתם נהנים מלימודי גיטרה.

03

צעד שלישי

מצטרפים לחוויית גיטרה של סטודיו די במודיעין - אחרי שגיבשתם החלטה להצטרף לחוג גיטרה, נבנה תכנית לימוד גיטרה אינדיבידואלית על סמך רושם שקיבלנו בחודש התנסות. במהלך השנה נגלה גמישות באינטראקציה ובמידת הצורך נשנה תכנית לשעורי גיטרה או אף מורה לגיטרה במודיעין. בהמשך נשקיע את מיטב ידע וניסיון (ויש לא מעט ) כדי להביא אתכם לשליטה בכלי ולאפשר לכם להגשים את החלום לנגן בגיטרה. ואם תגלו רצון להשתתף ( לא חובה ) במופע גיטרות מרהיב של סוף שנה מול קהל, נשקיע את מיטב כדי לאפשר זאת.

לסיכום

מבנה של כל שעור גיטרה מותאם למרקם האישי וכשרון של הלומד. בכל שלב ניתן לשנות סדר, קצב ודגשים של השיעור, כדי להביא לידי ביטוי את היכולות המוסיקאלית ואישיות של כל תלמיד.

Make Your Lucky Choice
קיבלתם החלטה להצטרף ללימודי גיטרה במודיעין? מעולה!!! בחרו מסלול הרשמה וצלצלו לתאם!!!
מסלול הרשמה למהירי החלטה.
מסלול הרשמה עם חודש התנסות
מסלול הרשמה עם שעור ניסיון
מסלול הרשמה למשפחה מנגנת
  1. התקשרו אלינו לסגירת הרישום שנתי ללא תקופת התנסות ותזכו בהנחה שנתית של 7%.
  2. מסלול בתוקף אך ורק בחודשים יולי, אוגוסט לקראת תחילת שנת הלימודים.
  3. תנאי הכרחי הוא סגירת הרישום בשיחה טלפונית ראשונה.

חייגו אלינו לפרטים נוספים – 08-8598222

תלמידים לגיטרה והורים מספרים

feedback

לפני עשר שנים התחלתי ללמוד גיטרה במודיעין בסטודיו די וישר הבנתי שהגעתי למקום הנכון. למדתי לנגן בגיטרה את המוזיקה שאני אוהבת והרחבתי את הידע שלי גם בסגנונות שלא הכרתי. היום אני לומדת בבית ספר רימון, מנגנת בהרכבים שונים, מעבדת, מפיקה ומובילה הרכב עם מוזיקה מקורית שלי. הכלים שקיבלתי בסטודיו די מודיעין עזרו לי להתפתח ולהפוך למוזיקאית שאני היום. אני ממליצה בחום ללמוד בסטודיו די

ניצן אלון

לימודי גיטרה

בית ספר לנגינה studio D הינו בית הספר הכי איכותי שנמצא בעיר מודיעין. מורי לגיטרה באיכות גבוהה מאוד, בעלי כשרון טבעי לנגינה ולאכפתיות לתלמיד.אולם , כל זה לא היה מתקיים ללא ניהולו המופלא של מנהל בית הספר לתיפוף ואומנויות נגינה - דמיטרי. מאחל כי בעזרת השם תתרחבו, שכן מגיע לצוות לך דמיטרי.

הודיה אלגרבלי

לימודי גיטרה

שני הבנים שלי למדו בסטודיו D האיכותי והמקצועי !! אחד עסק בלימודי גיטרה במודיעין והשני בחוג תופים !! התוצאות שלהם היו מדהימות וניכר שמשקיעים בתלמידים ומעניקים להם ידע וטכניקה בנוסף לחדוות נגינה בלתי פוסקת !!! תודה לדמיטרי מעומק הלב על הליווי וההשקעה בילדים שלנו ! ממליצים בחום לכל מי שרוצה לקחת שעורי גיטרה במודיעין ולהתפתח להיות גיטריסט או מתופף בתחום הנגינה !! מניסיון!!!
בברכה, בהערכה ובהוקרה,

עומרי ודניאל הירש

לימודי גיטרה