לפגוש את המורים

  • סגל הוראה במגמת התיפוף בפעולה.

על הצוות

בסטודיו D עובד צוות מורים צעיר, דינאמי ומסור. כל המורים הינם בעלי השכלה מוסיקאלית וניסיון בהוראה. שילוב של אוריינטאציה מודרנית, ידע עשיר בתחום ותנאי הלמידה מצוינים, מאפשר לנו להביא לידי ביטוי פוטנציאל של כל אחד מתלמידינו. במשך שנים פותחו בסטודיו שיטות ההוראה מיוחדות, שבאו לידי ביטוי בשעורי תופים לגילאים הצעירים (5-7), שיעורי נגינה למבוגרים ושיעור תיפוף מכוון לפיתוח טכניקה רודימנטאלית.

דמיטרי יארצקי
דמיטרי יארצקימייסד, מנהל ומורה לתופים
מתופף מקצועי, מורה עם וותק ומייסד של סטודיו די. לדמיטרי ניסיון יותר מ- 20 שנה בהוראת תופים.

בעל תואר ראשון מאקדמיה למוסיקה בתחום התיפוף ובעל תואר ראשון במדעי החברה בתחום “ניהול מערכות חינוך”, משקיע ימים כלילות בקידום, טיפוח ושיפור של סטודיו די בכלל ותלמידיו הפרטיים בפרט. בין תלמידיו בוגרי להקות צבאיות ומתופפים שפועלים כבר היום בתעשייה מוסיקאלית.

המוטו בעבודה – כל תלמיד יכול להצליח בהתאם למרקם האישי ופוטנציאל שלו ומה שחשוב, זה חוויה של משפחה כולה בכלל וכמובן התלמיד/ה שבמרכז בפרט.

יוסף ברטוב
יוסף ברטובמורה לתופים
מתופף מקצועי, פרפורמר ומורה לתופים מנוסה. היום מנגן במגוון הרכבים ביניהם: Sensorium ו-Los Sudakas. ליוסף ניסיון רב בהקלטות, הופעות והוראת תופים. בהוראה שם דגש על יישומם של היסודות על המערכת תופים ועבודה על הצד המוסיקאלי של התלמיד/ה.

יוסף בוגר מכללה מוסיקאלית (ונצואלה) בתחום התיפוף וכלי הקשה. בסטודיו די מלמד כ- 42 מתופפים ומרכז נושא של דאבל בס. ליוסף גישה נוחה ויחס חם לכל תלמיד ותוצאות לא מאחרות לבוא.

גיא רומן
גיא רומןמורה לתופים
מתופף מקצועי, בוגר מסלול המתופפים של רימון ומורה לתופים. גיא בעל ניסיון של 14 שנים בנגינה ו3 שנים בהוראת תופים לקבוצות ולתלמידים פרטיים. הופיע ברחבי הארץ במגוון במות והקליט בהרכבים שונים וסגנונות מגוונים.

במהלך השיעור תיפוף שם דגש על יסודות, קריאת תווים, טכניקה, דינאמיקה, טיים, ומוזיקליות. בעל ניסיון הדרכתי עשיר גם מחוץ לעולם התופים שמאפשר ליצור התאמה אישית לכל תלמיד וצרכיו.

גיא ברניס
גיא ברניסמורה לתופים
מתופף, מורה לתופים ובוגר בבית הספר למוסיקה רימון. למד אצל מורים לתופים משורה ראשונה בארץ – רוני הולן ואיתן איצקוביץ. מתופף פעיל כבר 16 שנה. השתתף בפרויקטים מוסיקליים והופעות בארץ ובחו”ל.

גיא בעל ניסיון עשיר בהוראה. בהוראה שם דגש מיוחד על הביטחון של התלמיד, שליטה בכלי וגישה ייחודית לכל אחד. רואה בחינוך מוסיקאלי חשיבות רבה ושואף לשתף בתיפוף אנשים רבים ככל האפשר. שולט בסגנונות מגוונים – רוק, ג’אז, פאנק ורבים אחרים.

עמית עבודי
עמית עבודימורה לפיתוח קול
זמרת יוצרת ובוגרת רימון עם הכשרה בהוראת פיתוח קול. בעבר סולנית מקהלת “שני”. הופיעה במקומות מכובדים: בית הנשיא, בית האופרה של דנמרק, הוותיקן ועד. עמית השתתפה בפרויקט מחזמר שבו כתבה וביצעה שירים מקוריים.

מורה לפיתוח קול בעלת ניסיון, מ בימים אלה עובדת על החומרים מקוריים ומלמדת פיתוח קול במוסדות רבים. בשעורי פיתוח קול שמה דגש על טכניקות בשירה, הבעה, הגשה, ועמידה על במה.

יפתח גילבר
יפתח גילברמורה לפיתוח קול
מורה לפיתוח קול, זמר-יוצר ומפיק. יפתח בוגר מסלול 4 שנתי של יצירה והפקה מוזיקלית במכללת Muzik.

בנוסף סיים קורס הוראת פיתוח קול ברימון עם תמי קצין. בהוראת פיתוח קול שם דגש על היסודות שביציבה, תהליך הנשימה של הפקת הצליל ופיתוח טכניקות הקוליות והגשת השיר. יפתח בעל ניסיון רב בהוראה במוסדות חינוך מוסיקליים בארץ.

נעם בן ישי
נעם בן ישימורה לגיטרה ובס
מוזיקאי, גיטריסט, בסיסט ומלחין
בעל ניסיון של 12 שנה בנגינה במגוון רחב של סגנונות, הופעות ברחבי הארץ והקלטות להרכבים שונים. היום מנגן בהרכב הפרוגרסיב מטאל Scalar.

בהוראה גיטרה שם דגש על מיצוי עצמי והתאמה של הכלי וסגנון הנגינה לכל תלמיד, ,מקנה מיומנויות של טכניקה בריאה ונכונה, חושף תלמידים לסגנונות המוזיקה מגוונים, ליווי ואלתור.

מיכאל וידר
מיכאל וידרמורה לגיטרה
גיטריסט, מוזיקאי ופרפורמר מוכר בבמות רבות בארץ. במהלך השנים ניגן עם הרכבים רבים והשתתף בהפקות מוזיקה שונות.

מלמד גיטרה (חשמלית, קלאסית, אקוסטית) כ- 20 שנה. מיכאל מתמחה בלימוד סגנונות המוזיקה שונים, בדגש על רוק, בלוז, ג’אז, פופ; תאוריה והבנת עולם המושגים המוזיקלי. בהוראת הגיטרה שם דגש על התאמת דרך הלימוד לאופיו וצרכיו של כל תלמיד, כדי לפתח סאונד אישי, גרוב וטכניקה.

לודמילה מלניקוב
לודמילה מלניקובמורה לפסנתר
פסנתרנית פעילה ומורה לפסנתר
בעלת תואר שני מאקדמיה למוסיקה בסנט פטרסבורג בביצוע והוראת פסנתר. כפסנתרנית זכתה בפרסים בכמה תחרויות מוסיקליות ברוסיה.
ללודמילה ניסיון עשיר בהוראה וגישה אישית לכל תלמיד/ה. בתור מורה לפסנתר שמה דגש על פיתוח מוסיקלי של התלמיד, כולל פיתוח שמיעה, טכניקת ביצוע ותיאוריה.